Kampania społeczna „od kuchni” z Aleksandrą Pilimon

Pierwsza kampania społeczna organizacji? Czy warto edukować ludzi w ten sposób? Kampania społeczna to szereg specyficznych, niekomercyjnych działań skierowanych do otoczenia organizacji. Celem takiej kampanii jest zwykle zwrócenie uwagi na określony problem społeczny czy sytuację w jakiej znalazła się określona grupa, a także jego rozwiązanie. Kampanie społeczne są okazją do kreowania relacji wewnętrznych, bowiem praca przy projektowaniu i realizacji kampanii społecznej może wywoływać oczekiwane zachowania w postaci integracji, empatii, budowania pozytywnych wartości, czy w końcu niwelowania frustracji i niechcianych zachowań.  [Źródło: Media i Marketing Polska]

Ale jak wygląda stworzenie kampanii od podstaw w niedużej organizacji, bez działu PR? Jak określić grupę docelową i styl, jakimi kanałami dotrzeć do ludzi? I ile to właściwie kosztuje? Co jeśli nie mamy budżetu, czy da się zrobić kampanię społeczną za grosze? Jak mają się do tego media, gdy nie mamy własnej telewizji?

O tym jak zrobić pierwszą kampanię społeczną oraz czego możemy nauczyć się na bazie cudzych doświadczeń opowie Aleksandra Pilimon, w oparciu o case study własnej organizacji. Prezes stowarzyszenia „Potrafię Więcej”, psycholog, pedagog, tyflopedagog, specjalista w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, koordynator działań organizacji; współautorka książki „Będziesz moim wszystkim” oraz kampanii społecznej  „Nie mażę się, ale marzę o”

Zapraszamy jak zawsze do CENTRUM BUKOWSKA w dniu 24 maja o godz. 18.00